ایده‌هایی با شال سبز
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

کتاب ایده‌هایی با شال سبز ایده‌های کاربردی برای ترویج و تکریم غدیر یک اثر غدیری متفاوت، حاوی بهترین و خلاقانه‌ترین ایده‌های غدیری جهت احیاء رسوم و سنت‌های غدیری است. این کتاب بسته‌ی جامعی از ایده‌های غدیری است که با رجوع به مجموعه‌های غدیری فعال در زمینه ترویج و تکریم غدیر گردآوری شده است:

شناسنامه کتاب

عنوان: ایده‌هایی با شال سبز ایده‌های کاربردی برای ترویج و تکریم غدیر

تهیه: کانون خورشید؛ اولین مرکز ترویج رسانه‌ای معارف غدیر و صحیف سجادیه

بر اساس: ایده‌ای از باشگاه ایده‌پردازان مسجدی

به کوشش : رویش رسانه

ناشر: انتشارات شهید کاظمی

قیمت کتاب: با بیش از 35 درصد؛ 12 هزارتومان

کتاب ایده‌هایی با شال سبز، راهکارهای احیاء رسوم و سنت‌های غدیری را در قالب ۱۲ دسته موضوعی تعریف کرده و ذیل هر یک از آنها، به معرفی ایده‌های مرتبط با هر موضوع می‌پردازد.

معرفی کتاب

کتاب ایده‌هایی با شال سبز ایده‌های کاربردی برای ترویج و تکریم غدیر یک اثر غدیری متفاوت، حاوی بهترین و خلاقانه‌ترین ایده‌های غدیری جهت احیاء رسوم و سنت‌های غدیری است. این کتاب بسته‌ی جامعی از ایده‌های غدیری است که با رجوع به مجموعه‌های غدیری فعال در زمینه ترویج و تکریم غدیر گردآوری شده و به دلیل آنکه تجربیات به دست آمده از این مجموعه‌ها، از پویایی، موفقیت و قابلیت اجرا برخوردارند، می‌تواند بهترین مرجع برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و آتش به اختیار در زمینه احیاء فرهنگ غدیر و ترویج شادمانه‌های غدیری باشد.

کتاب ایده‌هایی با شال سبز، راهکارهای احیاء رسوم و سنت‌های غدیری را در قالب ۱۲ دسته موضوعی تعریف کرده و ذیل هر یک از آنها، به معرفی ایده‌های مرتبط با هر موضوع می‌پردازد. بیان ایده به زبان ساده، همراه با تعریف شرایط اجرا همچون زمان و مکان اجرا و مخاطب ایده، همچنین برخورداری از احادیث و روایات غدیری در پایان کتاب، از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب است.

مقدمه کتاب مدلی است کاربردی و روان که به مشتاقان غدیر می‌آموزد تا چگونه و طی چه روندی به طراحی یک وضعیت مطلوب برای نیل به یک مجموعه موفق غدیری بپردازند و نقشه مسیر حرکت خود را چگونه ترسیم نمایند تا سال به سال شاهد بهبودی و پیشرفت کار و حرکت مجموعه خویش باشند.

معرفی تشکل‌های فعال غدیری در کشور و ارائه سابقه فعالیت فرهنگی، هنری و پژوهشی آنها، از امتیازات دیگر این کتاب است که می‌تواند واسطه مهم تعامل هر یک از این مجموعه‌ها، جهت بزرگداشت هر چه بهتر سنت‌های غدیر در اجتماعات فرهنگی و مذهبی مردم باشد.

نماز جماعت غدیر، زیارت غدیر، اطعام غدیر، خطابه‌ی غدیر، غدیریه‌سرایی، تکریم سادات، شادمانه‌های غدیری، کودکان غدیری، پژوهش‌های غدیری، هدیه‌های غدیری، ایده‌های ترویجی غدیر و ایده‌های تامین مالی غدیر، فهرست اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند.