شیرینی عروسی، یک هدیه متفاوت مسجدی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بعضی شیرینی‌ها طعم‌شان متفاوت است، اصلا به زندگی طعم دیگری می‌دهند، طعمی که هیچ گاه فراموشش نمی‌کنی و خوب به خاطر می‌سپاری. مثل شیرینی عروسی، که چون وقتش می‌رسد همه در تکاپوی آنند. باشگاه ایده‌پردازان مسجدی قصد دارد در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) یک شیرینی متفاوت به شما معرفی نماید. شیرینی عروسی با طعم عنایت الهی، از جنس حدیث‌های شکری و سخنان شهدآمیز برای جوانان، محبت‌آفرین و شورانگیز که نغمه عشق می‌نوازد و شور همسفری می‌انگیزد. لحظه‌هایتان زیبا و کامتان شیرین: ایده: اهدای بسته فرهنگی خلاقانه به جوانان جهت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در امر ازدواج

بعضی شیرینی‌ها طعم‌شان متفاوت است، اصلا به زندگی طعم دیگری می‌دهند، طعمی که هیچ گاه فراموشش نمی‌کنی و خوب به خاطر می‌سپاری. مثل شیرینی عروسی، که چون وقتش می‌رسد همه در تکاپوی آنند.
باشگاه ایده‌پردازان مسجدی قصد دارد در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) یک شیرینی متفاوت به شما معرفی نماید. شیرینی عروسی با طعم عنایت الهی، از جنس حدیث‌های شکری و سخنان شهدآمیز برای جوانان، محبت‌آفرین و شورانگیز که نغمه عشق می‌نوازد و شور همسفری می‌انگیزد. لحظه‌هایتان زیبا و کامتان شیرین:
ایده: اهدای بسته فرهنگی خلاقانه به جوانان جهت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در امر ازدواج
مشروح ایده
همیشه در ایام عقد و عروسی، یکی از دغدغه‌هایمان این است که در مراسم عروسی به مهمانان و دوستان خود چه هدیه‌ای بدهیم. شاخه گل، شیرینی و کارت پستال نمونه‌ای از این هدایاست اما هیچ کدام از اینها آن طور که باید و شاید با فرهنگ دینی ما تطابق و هماهنگی ندارند.
شیرینی عروسی هدیه‌ای است متفاوت در قالب یک شیرینی شکلاتی، در همان طرح و جلد اما با محتوایی متفاوت است. بدین صورت که داخل پوشش جلد شکلات، کارت‌هایی کوچک قرار می‌گیرد که دو طرف آنها مطالبی درباره ازدواج و اصول زندگی مشترک درج می‌شود و با تصاویر جذاب، همچنین استیکرهای مناسب و شاد همراه می شود.
نمونه کار
محتوای روی کارت:
ذکر یک حدیث: پیامبر اکرم(ص): هر کس ازدواج کند نیمی از دینش را حفظ کرده است.
محتوای پشت کارت:
ذکر یک جمله از علما و بزرگان که همخوان با حدیث باشد: حدیث این است هر کس در نوجوانی ازدواج کند دو سوم دینش را حفظ کرده است. هر کس از سی و پنج سالگی به بعد ازدواج کند نصف دینش را حفظ کرده است. پیداست که اسلام عنایت دارد.
پشتوانه نظری
مقام معظم رهبری(حفظه الله)
مسجد باید رابطه‏‌ى خود را با جوانانى که ازدواج می‌کنند...و حتى با نوزادانى که متولد می‌شوند، برقرار و مستحکم کند. پیام به نوزدهمین اجلاس سراسرى نماز20/ 07/ 1389
نحوه خرید
جهت سفارش شیرینی عروسی و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول، می‌توانید به سایت مسجدکالا مراجعه فرمایید