سه شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۷۹۰
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد حضرت امیرالمومنین(ع):

خدمات بدون مرز مسجدی‌ها در قرارگاه ابوتراب

حجت‌الاسلام اصفهانی‌ها گفت: برنامه‌های قرارگاه جهادی ابوتراب مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) در خدمت رسانی به مردم، فراتر از مناطق اطراف دریاچه خلیج فارس است و استان‌های مختلف کشور همچون کرمانشاه و لرستان را نیز تحت پوشش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین اصفهانی ها» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) (واقع در تهران، همت غرب، دریاچه خلیج فارس، میدان دریاچه، بلوار جوزانی غربی، بلوار مظفر، خیابان زنبق) دارای قرارگاه جهادی بسیار فعالی است، اظهار کرد: فعالیت های این قرارگاه علاوه بر تهران، شامل خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان و همچنین آسیب دیدگان از حوادث همچون سیلاب و زمین لرزه نیز می شود.

امام جماعت مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) افزود: وقتی طی سال های اخیر در مناطقی همچون کرمانشاه، زمین لرزه، و در برخی دیگر از مناطق کشور همچون لرستان، سیلاب روی داد، قرارگاه جهادی ابوتراب به سرعت خود را به این مناطق رساند و علاوه بر کمک در حوزه امدادی، آشپزخانه نیز دایر کرد و غذای گرم به مردم و امدادرسانان می رساند.

وی اضافه کرد: فعالیت های قرارگاه جهادی مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) آنقدر وسیع است که در برخی از مناسبت های مذهبی، گروه های جهادی برخی از مساجد و هیئت های مذهبی منطقه خلیج فارس، از ما غذای گرم و آذوقه و ارزاق دریافت می کنند و به دست نیازمندان می رسانند.

اصفهانی ها در ادامه با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه این مسجد نیز بسیار فعال است، گفت: خیریه این مسجد علاوه بر توزیع فصلی بسته های ارزاق و کارت های هدیه میان نیازمندان، هر سال تعداد زیادی بسته جهیزیه نیز تهیه و به دست خانواده های نیازمند می رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما یک برنامه مشخص و سیر رشد برای افرادی که جذب می کنیم از مرحله جذب تا تبدیل شدن به یک مربی داریم، خاطرنشان کرد: ما از این طریق در زمینه جذب نسل جوان در سطح منطقه، شناخته شده هستیم.
پایان پیام/

https://www.masjed.ir/u/f14

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: