اخبار

ناحیه علامه طباطبایی/ برنامه های مسجد انصار از زبان امام جماعت مسجد

ناحیه علامه طباطبایی/ برنامه های مسجد انصار از زبان امام جماعت مسجد
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی مؤیدی، امام جماعت مسجد انصار الحسین(ع) رودهن ضمن مصاحبه به تشریح برنامه های این مسجد پرداخت.

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی مؤیدی، امام جماعت مسجد انصار الحسین(ع) رودهن ضمن مصاحبه به تشریح برنامه های این مسجد پرداخت و گفت: برای تمام روزها برنامه های مکفی تهیه شده است و سعی نموده ایم تمامی سنین راضی از مسجد خارج شوند.

وی الویت اول در این مسجد را کودکان اعلام و بیان کرد: تمام همت و تلاش ما راضی نگهداشتن کودکان و داشتن برنامه و سرگرمی برای آنان است چرا که امید اول و آخر مساجد همین کودکان هستند.

وی در مورد برنامه های هفتگی و روزانه نیز این چنین توضیح داد : مسجدانصار الحسین (ع) رودهن دو نوع برنامه را ترتیب داده است اول برنامه های عمومی و دوم برنامه های ویژه.برنامه های عمومی شامل همان قرائت هر شب یک صفحه از قرآن مجید،قرائت ادعیه مخصوص هر شب ،تفسیر قرآن و نهج البلاغه و برپایی دعای ندبه و زیارت آل یس.

وی در خصوص برنامه های ویزه مسجد افزود: از مهمترین این برنامه ها می توان به تاسیس صندوق قرض الحسنه بعثت مسجد، اعلان روزه عمومی گرفتن اهالی مسجد در پنجشنبه اول هر ماه و برپایی سفره افطاری با مشارکت خود اهالی مسجد، شرکت دادن عموم مردم و کمک مالی برای تقویت سنت حسنه ذبح یک قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج)، برگزاری کرسی تلاوت توسط قاریان بین المللی اول هر فصل، تأسیس کتابخانه برای استفاده عموم اشاره نمود.

وی در پایان به برپایی کلاسهای ویژه تابستانه برای نوجوانان و نونهالان در زمینه قرآن ،نقاشی و کلاسهای ورزشی اشاره نمود.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۰۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید