اخبار

ناحیه شهید محلاتی/ بازدید از مسجد ولیعصر (عج)

ناحیه شهید محلاتی/ بازدید از مسجد ولیعصر (عج)
طی بازدید دوره ای از مساجد سطح ناحیه شهید محلاتی که در راهبرد این ناحیه جهت تکریم از ائمه محترم جماعات و مؤمنین نمازگزار برای سال جدید تعریف شده است، از مسجد ولیعصر بازدید شد.

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، نمایندگان ناحیه شهید محلاتی حجت الاسلام والمسلمین جعفری و  قنبریان از مسجد ولیعصر (عج)  به امامت حجت الاسلام والمسلمین یوسفی، بازدید به عمل آورده و  طی نشستی به مشکلات مسجد پرداخته شد و مقرر شد جلسه ای دیگر به زودی برای بازدید از مسجدبرگزار گرددد.

 

 

بازدید از مسجد الصادق علیه السلام

طی بازدید هایی که ناحیه از مساجد انجام می دهد، نمایندگان ناحیه شهید محلاتی به مسجد  الصادق علیه السلام  به امامت حجت الاسلام  و المسلمین محدث زاده رفتندو از آن جا بازدید به عمل آوردند و در نشستی به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف مسجد پرداختند.

بازدید از مسجد الصادق علیه السلام  

حجت الاسلام و المسلمین محدث زاده، نوه پسری مرحوم محدث قمی، صاحب کتاب مفاتیح الجنان بوده و در این جلسه خاطراتی از مرحوم والد و مرحوم شیخ عباس قمی نقل کرد. حسن برخورد و تواضع خاصی که محدث زاده متخلق به آن است، موجب شده نمازگزاران بسیاری در مسجد جمع شوند.

 

جلسه شورای ائمه جماعات محله ٢ منطقه ١٢ از ناحیه شهید محلاتی

طی هماهنگی های به عمل آمده جلسه محله ٢ شورای ائمه جماعات منطقه ١٢ ناحیه شهید محلاتی، با حضور فعال ائمه جماعات این محله برگزار شد.

در روز سه شنبه 28 مرداد ماه، در آستانه گرامیداشت روز جهانی مسجد، با هماهنگی های لازم توسط این ناحیه جلسه شورای ائمه جماعات محله ٢ منطقه ١٢ تهران در ناحیه شهید محلاتی به مدیریت حجت الاسلام و المسلمین شالچی را در مسجد حاج نجف برگزار کرد.

جلسه شورای ائمه جماعات

در این جلسه که مدیر و معاون ناحیه شهید محلاتی حضور داشتند و مباحث مختلفی مورد بررسی قرار گرفت، همچنین حضار نسبت به مسائل جاری در مساجد و محله نقطه نظرات خود  را ارائه نمودند.

جلسه شورای ائمه جماعات 

جلسه حل اختلاف مسجد النبی علیه و آله السلام

به گزارش محراب، یکی از مأموریت های مهم مرکز رفع اختلافات مساجد می باشد لذا در همین راستا جلسه حل اختلاف مسجد النبی علیه و آله السلام که طی چند نوبت پیگیری و جلسات حضوری در مسجد و ناحیه برگزار گردیده، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، طی هماهنگی با مدیر شورای ائمه جماعات، در نوبت آخر رسیدگی به اختلافات امام جماعت و هیئت امنای این مسجد، نتایج آن نوید حل اختلافات می دهد.


۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴

اظهار نظر

دکتر مجید شالچی
۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
0

سلام علیکم . با تشکر از زحمات دوستان عزیز در مرکز رسیدگی به امور مساجد ( ناحیه شهید محلاتی ) و قدردانی از صدیق ارجمند جناب حجت الاسلام معراجی بزرگوار و همکاران ارزشمند ایشان .


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید