اخبار

مساجد محل تبلیغ اشخاص و گروه های خاص نیست

فرمانده سپاه عاشورا گفت : مسجد محل تبلیغ دین مبین اسلام است و نباید از مساجد برای تبلیغ اشخاص و گروه های خاص استفاده کرد .

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایرنا، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه دوشنبه درهمایش گرامیداشت روز مسجد در جمع اعضای پایگاه های نواحی مقاومت بسیج مساجد تبریزاظهار کرد : مساجد محل بصیرت افزایی و تقویت روحیه جهادی و انقلاب هستند .
وی با بیان اینکه مسجد مرکز مدیریت جامعه اسلامی است ، گفت : برای مقابله با شبیخون فرهنگی و اسلام مرتجع امریکایی نیازمند استفاده از سنگر مساجد هستیم .
سردار کریمیان خطاب به فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد گفت : در زمان نماز نباید فعالیت دیگری حتی فعالیت فرهنگی صورت گیرد .
وی با بیان اینکه مسجد مرکز وحدت مسلمانان و انسجام امت اسلامی است ، از خارج کردن پایگاه های مقاومت از مساجد به عنوان تعطیل کردن پایگاه های مقابله با دشمنان تعبیر کرد .
وی با تاکید براینکه بسیجی نباید از مسجد جدا باشد ، اظهار کرد : آبادانی مساجد به حضور جوانان و شکوه نمازهای جماعت است .
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اختلاف بین هیات امنای مساجد و اعضای بسیج خواسته دشمنان است ، بر حفظ انسجام و احترام به هیات امنا و به خصوص ائمه جماعت مساجد تاکید کرد .
وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان اصلی ترین هدف دشمنان هستند بر ایجاد جذابیت در مساجد برای جوانان تاکید کرد و افزود : نیازمندی های روحی و روانی جوان باید در مساجد رفع شود و گر نه گرفتار فرقه های التقاطی و عرفان های کاذب می شود .
سردار کریمیان بر توجه به نظافت و پیراستگی مساجد تاکید کرد و گفت : کوتاهی دراین خصوص موجب دفع نمازگزاران می شود.
دراین همایش از تعدادی از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج مساجد ، ائمه جماعت و خیران مسجد ساز استان تقدیر شد .

 

۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید