اخبار

«مسجد ابراهیمی» زیر حمله یهودیان افراطی

«مسجد ابراهیمی» زیر حمله یهودیان افراطی
هزاران شهرک نشین رژیم صهیونیستی روز جمعه (یکم مرداد ماه) به «مسجد ابراهیمی» حمله کردند.
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبکه خبری «فلسطین آنلاین»، روز گذشته (جمعه یکم مرداد ماه) هزاران شهرک نشین رژیم صهیونیستی تحت حمایت نیروهای ارتش این رژیم به «مسجد ابراهیمی» در شهر «الخلیل» حمله کردند.
منابع محلی فلسطین گزارش دادند: این شهرک ‎نشینان از نیمه شب پنج شنبه و جمعه با بیش از ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به مسجد ابراهیمی آمدند تا آئین تلمودی را در این مسجد به جای آورند.
مقامات رژیم صهیونیستی برای این حمله، تدابیر امنیتی در اطراف مسجد ابراهیمی اتخاذ کرده و با گذاشتن موانع چوبی و آهنی و نصب درهای الکترونیکی به تفتیش شهروندان پرداختند.
مدیریت اداره اوقاف و کمیته بازسازی الخلیل در بیانیه ای مشترک نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند و تغییر در روش تفتیش شهروندان در مسجد ابراهیمی را اقدامی خطرناک خواندند.
اسماعیل ابوالحلاوه؛ مدیر اداره اوقاف الخلیل گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی و ممنوعیت ورود نمازگزاران مسلمان به این مسجد در اعیاد یهودی، در راستای طرح یهودی سازی صورت می گیرد.
وی افزود: اقدامات جدید رژیم صهیونیستی در مسجد ابراهیمی با قوانین و معاهدات بین المللی منافات دارد.
مقامات رژیم صهیونیستی بعد از کشتار در این مسجد در سال 1994 میلادی به تقسیم زمانی و مکانی مسجد ابراهیمی اقدام کردند و از ورود مسلمانان در روزهای اعیاد یهودی به این مکان مقدس جلوگیری می کنند.
مسجد ابراهیمی واقع در بخش قدیمی شهر الخلیل تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد. این مسجد، دومین مکان مقدس اسلامی در سرزمین فلسطین پس از مسجد الاقصی در قدس به شمار می رود
۲ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید