اخبار

توجه به نماز باید در مدارس، مساجد و در کل جامعه تحرکی عظیم بوجود آورد.(ایکنا.92/02/01)

گروه اندیشه: رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بخشی از پیام خود به اجلاس سراسری نماز، اظهار کرد: ثمره نماز باید در استان و کشور منعکس شود و توجه به نماز در مدارس و مساجد و در کل جامعه تحرکی عظیم به‌وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه لرستان، در پیام حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در رابطه با بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و اقتصاد به میزبانی استان لرستان که روز شنبه، 31 فروردین‌ماه در سایت ستاد اقامه نماز استان لرستان منتشر شد، آمده است: ثمره نماز باید در استان و کشور منعکس شود و توجه به نماز در مدارس و مساجد و در کل جامعه تحرکی عظیم به‌وجود آورد.

این پیام می‌افزاید: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که این سال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند در بحث هزینه‌ها اکتفا به حداقل‌ها و عدم انجام هزینه‌های غیر ضروری و حذف تشریفات باشد.

در بخش دیگری از این پیام که با تأکید بر اینکه توجه به آحاد مختلف مردم و فعال در نماز و تقدیر از آنان و قرار نگرفتن اقشار مختلف در تنگنای اجلاس سراسری باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان شده است: توجه ویژه به طلاب و روحانیون و مبلغان جوان و به‌کارگیری ایشان در عرصه‌های فرهنگ‌سازی در زمینه امر مهم نماز و به‌کار گیری تمام ظرفیت‌های فکری و علمی استان در بحث نماز و اجلاس سراسری نماز باید مدنظر قرار بگیرد.

یادآور می‌شود، بیستمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان بوشهر و با موضوع «نماز و مسجد طراز اسلامی» و بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز نیز به میزبانی استان کرمانشاه با موضوع «نماز و نهضت مسجدسازی» برگزار شد و شعار بیست و دومین اجلاس سراسری نماز نیز «نماز و اقتصاد» انتخاب شده است و این اجلاس سراسری شهریورماه امسال در خرم‌آ‌باد برگزار می‌شود.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید