اخبار

مرکز قرآنی مسجد جامع یزد افتتاح شد.(شبستان.92/02/01)

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به راه اندای مراکز فرهنگ قرآنی در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان، گفت: مرکز فرهنگ قرآنی مسجد جامع یزد در فروردین سال جاری افتتاح شد.
حجت الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشار ه به برنامه های قرآنی این اداره کل به خبرنگار شبستان گفت: در سال جاری مرکز فر هنگ قرآنی در 95 بقعه متبرکه استان یزد راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه مراکز فرهنگ قرآنی، برنامه های فرهنگی آن بقعه متبرکه را مدیریت می کنند، افزود: اولین مرکز فرهنگ قرآنی استان یزد در 12 فروردین سال جاری در مسجد جامع یزد راه اندازی شده است.

حجت الاسلام میرجلیلی به برگزاری 40 مسابقه در رشته های مختلف حفظ، قرائت و ترتیل اشاره و خاطرنشان کرد: 20 مسابقه مفاهیم تخصصی در 10 شهرستان استان یزد در سال جاری پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد به تربیت حافظان قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از سه هزار و200 حافظ قرآن در این استان تربیت شدند که این میزان در سال جاری به چهار هزار و 135 حافظ می رسد.
۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۴۱
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید