اخبار

زمان نام‌نویسی مراسم اعتکاف در اهواز آغاز شد.(ایکنا.92/02/01)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور مساجد شهر اهواز از آغاز فراخوان طرح اعتکاف مساجد این شهر از اواخر فروردین‌ماه سال 92 خبر داد.

بهمن زکوی، مسئول امور مساجد شهر اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه خوزستان، نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: فراخوان نام‌نویسی طرح اعتکاف سال 92 از اواخر فروردین‌ماه در این شهر آغاز شد. این فراخوان تا اواسط اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد شد که نام‌نویسی نیز از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و تا یکم خردادماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت نام‌نویسی هنوز اعلام نشده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 50 مسجد شهر اهواز برای اجرای طرح اعتکاف ویژه بانوان و آقایان اعلام آمادگی کرده‌اند.

زکوی در خصوص کمبود مکان برای برگزاری مراسم اعتکاف گفت: مساجد خود اعلام می‌کنند که ویژه اعتکاف بانوان یا آقایان خواهند بود و در صورت کمبود مکان از مساجد دیگر شهر اهواز نیز درخواست می‌شود که برای بانوان یا آقایان به اجرای این طرح بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: نام‌نویسی از طریق اینترنت صورت خواهد گرفت، همچنین هزینه‌ای نیز بابت حضور علاقه‌مندان در مراسم اعتکاف از شهروندان دریافت خواهد شد.

مسئول امور مساجد شهر اهواز در پایان اشاره کرد: نشستی ویژه طرح اعتکاف با حضور مسئولان برخی مساجد سه‌شنبه، 28 فروردین‌ماه برگزار شد که در خصوص آشنایی اولیه مسجد با اینترنتی شدن نام‌نویسی شهروندان بوده است.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید