اخبار

فعالیت قرآنی در مساجد زمینه‌ساز رشد و تقویت دینی جوانان است.(ایکنا.92/02/01)

گروه فعالیت‎های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: انجام فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان به‌‌وی‍‍‍‍‍ژه مساجد زمینه‌ساز رشد و تقویت بنیه اعتقادی جوانان است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی‌(ایکنا) شعبه کردستان، اظهار کرد: مساجد به‌عنوان پایگاه‌های دین و اندیشه شناخته شده‌اند و افراد در مساجد می‌توانند بنیه دینی و اعتقادی خود را افزایش دهند.

وی افزود: باید از امکانات موجود فرهنگی در راستای گسترش فضاهای معنوی به‌خصوص مساجد استفاده کرد تا مساجد که سنگر بصیرت و معرفت‌اند به حد اعلا برسند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا اعلام کرد: قرآن و معارف اهل بیت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصی نداشته و برای همه مردم جهان نازل شده است، بنابراین توسعه فعالیت‌های قرآنی باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی بیان کرد: شهرستان بیجار با داشتن پنج مؤسسه فعال قرآنی در سطح شهرستان توانسته گام‌های ارزشمندی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه بردارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی در مساجد وجود دارد اما این کافی نیست، یادآور شد: باید در راستای گسترش این امور گام برداشت تا قرآن کریم محور همه امور مساجد باشد.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید