اخبار

اطلس کانون های مساجد استان کهگیلویه وبویراحمدتدوین شد.(شبستان.92/02/01)

اطلس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد با هدف اطلاع رسانی و کیفی بخشی به فعالیت های کانون های مساجد تهیه و تدوین شد.

حجت الاسلام رضا قاسمی،مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد از تهیه و تدوین اطلس کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: این اطلس با هدف  اطلاع رسانی و کیفی بخشی به فعالیت ها و آشنایی نخبگان با فعالیت های کانون های مساجد این استان تهیه و در اختیار مسئولان و برنامه ریزان استان قرار گرفت.

وی افزود: این اطلس در نوع خود همه زوایایی مختلف فرهنگی و جغرافیایی کانون های فرهنگی هنری را در برمی گیرد که تیمی از دانشگاهیان و فرهیختگان  استان در مدت45 روز توانستند بوسیله امکانات پیشرفته  این اطلس را تهیه و چاپ و نشر کنند.

حجت الاسلام قاسمی بیان کرد: این اطلس دارای نقشه و معرفی فعالان کانون های فرهنگی هنری و قدیم ترین کانون های مساجد استان و فراوانی کانون های فرهنگی هنری در سطح استان با استفاده از نمودار است که نیاز برنامه ریزان استانی را تامین می کند تا به این وسیله بتوانیم اطلاعات مورد نیاز دستگاههای فرهنگی را برآورده کنیم.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۴۸
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید