اخبار

ایجاد فضای نشاط بین مردم از وظایف کانون‌های فرهنگی مساجد است.(ایکنا.92/02/01)

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد اصفهان ایجاد فضای نشاط در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان را از دیگر ظرفیت‌های کانون‌های مساجد برشمرد و گفت: کانون‌های مساجد با برنامه‌های متنوع می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی،‌ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اصفهان اول اردیبهشت‌ماه در اولین جلسه شورای مناطق کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حضور حداکثری در انتخابات آتی، خلق حماسه سیاسی را محقق می‌سازد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این راستا رسالت سنگینی بر عهده دارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اصفهان ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان را از دیگر ظرفیت‌های کانون‌های مساجد برشمرد و گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه شوند.

حجت‌الاسلام معتمدی مساجد را مهم‌ترین رکن زمینه‌ساز شرکت مردم در انتخابات دانست و گفت: مساجد این استان زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کانون‌های مساجد در این زمینه باید تأکید بر اصل انتخابات و جلب مشارکت همه جانبه مردم باشد، از مسئولان مناطق خواست با بررسی گروه‌های سیاسی موجود و فعال در جامعه، مطالعات خود در زمینه مسائل سیاسی و بصیرتی را افزایش دهند تا بتوانند پاسخگویی خوبی به نیاز مردم در این برهه حساس داشته باشند.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۵۰
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید