اخبار

گسترش تعامل میان گروه معارف شبکه ۲ سیما و ستادعالی کانونها.(شبستان.92/02/01)

جلسه مسئولان و معاونین ستادعالی کانون های مساجد با مسئولان گروه معارف شبکه ۲ به منظور گسترش همکاری های فی مابین در محل ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه مسئولان و معاونان ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با مدیر گروه معارف شبکه 2 سیما و تهیه کننده برنامه های بچه های مسجد صبح امروز در ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد. این جلسه به منظور تبیین وسعت فعالیت ها و تنوع برنامه های ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برپا شد.

 

در این جلسه حبیبی، مدیرگروه معارف شبکه دوم سیما از آمادگی این شبکه به ویژه گروه معارف شبکه 2 در ترویج معارف دینی و ترغیب جوانان و نوجوانان به مساجد و نیز در راستای معرفی ابعاد و کارکردهای مختلف مسجد در برنامه بچه های مسجد خبر داد.

 

در این جلسه، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستادعالی کانون های مساجد کشور نیز بر لزوم اجرایی شدن هر چه سریعتر تعامل فی مابین بین این شبکه و ستادعالی کانون های مساجد شد و توجه بیشتر گروه معارف شبکه دوم سیما در انعکاس فعالیت های دینی به ویژه دهه کرامت را خواستار شد.

 

محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های مساجد کشور نیز در این نشست ظرفیت های استانی و پتانسیل کانون های مساجد در سراسر کشور را ظرفیت بسیار بالایی دانست.

 

در ادامه این جلسه جواد عبادی، مدیر روابط عمومی ستادعالی کانون های مساجد کشور از آمادگی در راستای تقویت هر چه بیشتر برنامه های دینی بویژه برنامه بچه های مسجد خبر داد و گفت: در شورای طرح و برنامه ستادعالی کانون های مساجد این موضوع طرح و تلاش می شود با مشورت کارشناسان حلقه های وصل با این برنامه تقویت شود.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۸:۰۰
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید