اخبار

مساجد در تعالی و تحکیم بنیان خانواده نقش بسزایی دارند.(ایکنا.92/02/02)

گروه خبرنگاران افتخاری / روح‌الله قلی‌پور: کارشناس امور مساجد زرند گفت: مساجد در تعالی و تحکیم بنیان خانواده نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمان، مجید اکبرزاده، کارشناس امور مساجد زرند ضمن بیان این مطلب مسجد را کانون تعالی فرهنگ ایرانی اسلامی دانست.

وی با تأکید بر اینکه مسجد کانون آرامش بخش و بازتاب آن در خانواده اهل مسجد است، گفت: حضور در بیت‌الله نشان از تعهد اخلاقی و پایبندی اهل خانواده به معتقدات و دستورات الهی و شریعت مبین اسلام است.

وی بیان کرد: با حضور والدین و فرزندانشان در مسجد و اقامه نماز یا شرکت در جلسات و مناسبت‌های دینی، ‌سخنرانی، ‌عزاداری و اعیاد اسلامی که معمولاً در مساجد برپا می‌شود، روحیه نشاط و آرامش و شادابی در خانواده اهل مسجد مهیا بوده است.

کارشناس امور مساجد زرند بیان کرد: مسجد خانه خداست و قرارگاهی است که با نام و یاد خدا آرامش بر قلوب و اهل خانواده حاکم می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: نخستین اقدام وجود مقدس پیامبر(ص) در مدینه احداث مسجد بود که این اقدام آثار و برکات ارزشمند زیادی داشت.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید