اخبار

درخواست فراکسیون وقف، امامزادگان و مساجد برای افزایش بودجه کانون ها.(شبستان.92/02/02)

رئیس فراکسیون احیای وقف و منزلت امامزادگان و مساجدمجلس شورای اسلامی از درخواست این فراکسیون از کمیسیون تلفیق برای افزایش بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

حجت الاسلام روح الله بیگی، رئیس فراکسیون احیای وقف و منزلت امامزادگان و مساجد مجلس شورای اسلامی از ارایه پیشنهاد و درخواست از کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: بر اساس مکاتباتی که با کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی صورت گرفته این درخواست مطرح شد که علاوه بر افزایش بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد، ردیف بودجه مستقلی نیز به کانون های فرهنگی هنری مساجد اختصاص یابد.

 

وی با اشاره به تاثیر بسیار مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، بیان کرد: با توجه به این نقش تاثیر گذار ما نیز باید توجهات لازم به تقویت این پایگاه اثرگذار را داشته باشیم.

 

رئیس فراکسیون احیای وقف و منزلت امامزادگان و مساجدمجلس همچنین گفت: این فراکسیون در این زمینه با اعضای کمیسیون فرهنگی نیز رایزنی هایی داشته است که در کل می توان گفت این درخواست ها برای افزایش بودجه امیدوار کننده و مورد قبول کمیسیون تلفیق و فرهنگی بوده است.

 

نائب رئیس اول کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بودجه ای که امسال برای مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد اختصاص یافته است نسبت به سال های گذشته کاهش یافته بود که ما دراین راستا اقدام به رایزنی و گفتگو با کمیسیون تلفیق و فرهنگی داشته ایم.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید