اخبار

مباحث اصولی دین؛ راس برنامه های تابستانی کانون های لرستان.(شبستان.92/02/02)

مباحث اصولی دین و توجه به بحث های قرآنی و عترت در اولویت برنامه های غنی سازی اوقات فراغت امسال کانون های مساجد استان لرستان قرار دارد.

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع اوقات فراغت در سطح کانون های استان لرستان به خبرنگار شبستان گفت: توجه به مباحث اصول دین و فروع آن در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت امسال در اولویت قرار دارد.

 

وی با تاکید بر این که اصول دین زیربنا و شاکله زندگی هر انسانی را شامل می شود، تصریح کرد: امسال برای اجرای سنت خداوند و تحکیم هر چه بیشتر مبانی دینی در زندگی، توجه به مباحث قرآن و عترت راس برنامه های کانون ها را تشکیل می دهد.

 

حجت الاسلام موسوی به راه اندازی کلاس های فرهنگی و هنری متنوع تابستانی نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سه خانه دیجیتال در سطح استان در حال فعالیت است و با توجه به درخواست های انجام شده و سهمیه بندی، این تعداد به 6 باب افزایش پیدا می کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان با اشاره به این که بیش از 41 هزار نفر عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 276 کانون فرهنگی هنری در استان لرستان وجود دارد و بر اساس سهمیه راه اندازی 30 باب کانون دیگر، در سال جدید بر تعداد کانون ها افزوده می شود.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید