اخبار

شناسایی و ساماندهی ۵۰۰ نخبه مسجدی در استان اصفهان.(شبستان.92/02/02)

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از شناسایی و ساماندهی ۵۰۰ نخبه مسجدی و عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، امروز ( 2 اردیبهشت) در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تیران و کرون و گلپایگان و تعدادی از مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار داشت: شناسایی و جذب نخبگان مسجدی در برنامه کاری است که این کاز از سال گذشته آغاز و تاکنون بیش از 500 نخبه شناسایی و ساماندهی شده اند.

وی افزود: این نخبگان در رشته های علمی، فرهنگی، فعالیت های پژوهشی، صنایع و مواردی از این قبیل دارای تونمندی و شاخصه خاص بوده اند.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به برنامه هایی که برای این افراد پیش بینی شده است، تصریح کرد: شناسایی این ظرفیت ها در پیشبرد اهداف کانون های مساجد سهم مهم و خوبی دارد که اردوی آموزشی اندیشه های آسمانی امسال با محوریت نخبگان مسجدی برگزار می شود.

 

در این دیدار مرتضی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به فعالیت 60 مسجد در این شهرستان گفت: بیش از 40 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این شهرستان فعال است که حمایت از آن ها نقش موثری در جذب به مسجد و توسعه فعالیت های فرهنگی مساجد خواهد شد.
 

وی افزود: تامین زیرساخت های فرهنگی هنری مساجد و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری جوانان، کارکرد مساجد را افزایش و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید