اخبار

گریه یکی از تولیدکنندگان فیلم موهن«فتنه» در مسجد النبی(ص).(فرهنگ نیوز.92/02/02)

یکی از تولیدکنندگان فیلم موهن«فتنه» که به اسلام گرویده است در زیارت قبر پیامبر اکرم(ص) در مسجد النبی(ص) گریست.

فرهنگ نیوز به نقل از روسیه الیوم، «آرنود واندور» یکی از تولیدکنندگان فیلم موهن«فتنه» و عضو سابق حزب افراطی راست گرای هلند که ماه گذشته به دین اسلام گرویده است، به زیارت مسجد النبی(ص) در مدینه منوره رفت.
واندور با حضور در مسجد النبی(ص) در مدینه منوره در حالی که می گریست، گفت: من عضو یک حزب ضد اسلامی بودم و پس از آنکه بازتاب منفی تولید فیلم فتنه را دیدم ، شروع به تحقیق درباره اسلام کردم تا درباره سر دوست داشتن پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام از سوی مسلمانان بیشتر بدانم و این چیزی بود که ذهن من را به خود مشغول کرده بود.
این تازه مسلمان هلندی تصریح کرد: هر چه قدر بیشتر مطالعه می کردم هر روز بیشتر پی به جرم خود در پیروی از حزب ضد اسلامی می بردم، تا اینکه دین اسلام من را به خود جذب کرد و خود را به مسلمانان هلند نزدیک کردم و پس از آن مسلمان شدم.
این تازه مسلمان هلندی پس از زیارت مسجد النبی(ص) برای ادای حج عمره به مکه مکرمه رفت.
وی در زمان وداع با مسجد النبی(ص) گفت: وداع خیلی ناراحت کننده است، اما از سوی دیگر خوشحالم که به مکه مکرمه می روم و اگر خدا بخواهد بزودی بار دیگر به مدینه منوره می آیم.
«آرنود واندور» یکی از تولیدکنندگان فیلم موهن«فتنه» ماه گذشته به دین اسلام گروید و از حزب ضد اسلامی جدا شد و در آن زمان گفت که دوست دارد تا درباره اسلام برای غیر مسلمانان صحبت کند.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
فرهنگ نیوز |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید