اخبار

بهترین روش جذب جوانان به مساجد، گسترش برنامه‌های قرآنی است.(ایکنا.92/02/02)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور قرآنی ادراه تبلیغات اسلامی دالاهو گفت: یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌تواند جوانان را جذب مساجد کند برنامه‌های قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه کرمانشاه، سیروس یاری، مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دالاهو صبح امروز، 2 اردیبهشت‌ماه در نشستی که با رئیس کانون فرهنگی ـ تبلیغی مسجد المهدی(عج) این شهرستان داشت، گفت: مسجدی را می‌توان زنده و پویا تلقی کرد که حضور جوانان در آن مشهود باشد و محل و مأمنی برای جوانان باشد تا آنان بتوانند نیازهای فکری، سیاسی و اجتماعی خود را در آن برآورده سازند.

وی افزود: یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌تواند جوانان را جذب مساجد کند برنامه‌های قرآنی است و از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در مساجد باید صورت گیرد ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن است.

یاری اظهار کرد: شبهات فکری و دینی فراوانی در ذهن جوانان نقش بسته که آنان را به‌دنبال مکان‌هایی می‌کشاند که به شبهاتشان پاسخ دهند.

در ادامه کیانوش نجفی، رئیس کانون فرهنگی ـ تبلیغی مسجدالمهدی(عج) شهرستان دالاهو گفت: مسجد به‌عنوان پایگاهی فرهنگی در جامعه اسلامی، یکی از نهادهای دخیل در توسعه فرهنگی و رشد فرهنگ عمومی است و مسجد در اسلام محلی است که باید استفاده چند منظوره داشته باشد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید