اخبار

کانون های مساجد بهترین پتانسیل برای تحقق حماسه سیاسی در کشور هستند.(شبستان.92/02/02)

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بهترین پتانسیل برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا نخعی پور امروز (2 اردیبهشت) در شورای اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با اشاره به فعالیت بیش از 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان اظهار داشت: از آغاز تبلیغات انتخابات بیش از یکهزار پیامک با موضوع اهمیت انتخابات از سوی دبیرخانه مساجد استان به مدیران کانون های فرهنگی هنری استان ارسال شده است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده خبرگزاری شبستان در حوزه انتخابات گفت: از ابتدای شروع ثبت نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی بالغ بر 50 خبر انتخاباتی از سوی این رسانه منتشر شده است.

 

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه رسانه ها و خبرگزاری ها نقش بسزایی در اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم در برگزاری انتخاباتی با شکوه دارند، افزود: سامانه پیامک خبرگزاری شبستان نمایندگی خراسان جنوبی روزانه اخبار مهم درج شده دراین رسانه را به مسئولان کشوری و استانی اطلاع رسانی می کند که در این راستا تاکنون بالغ بر 500 پیامک ارسال شده است.
 

نخعی پور با بیان اینکه ایجاد هر حماسه ای مستلزم یک شور است، خاطرنشان کرد: ایجاد این شور در حوره انتخابات صرفا با تهیه پلاکارد و دست نوشته محقق نمی شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از خانواده های استان کارکنان دستگاه های اجرایی هستند و برخی از نهادها و ادارات جامعه هدف خاصی دارند می توان با برگزاری جلسات متعدد در خصوص برگزاری انتخاباتی باشکوه و انتخاب فرد اصلح اطلاع رسانی کامل و جامعی در استان انجام شود.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
خبرگزاری شبستان |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید