اخبار

ساخت صحن و شبستان جدید حرم شاهچراغ(ع) پایان می‌یابد.(ایکنا.92/02/03)

گروه اجتماعی: مدیرکل راه و شهرسازی فارس از اتمام ساخت صحن و شبستان جدید حرم مطهر حضرت شاهراغ(ع) تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه فارس، هوشنگ عشایری، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی فارس امروز سه‌شنبه، سوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: این طرح در 5 فاز انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه فاز اول این طرح با ساخت خیابان 9 دی کلید خورد، افزود: در فاز دوم طرح مذکور، صحن و شبستان جدید آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تا پایان شهریورماه سال جاری به پایان می‌رسد.

عشایری تصریح کرد: جهت فاز این طرح و ادامه کار اختلاف نظر وجود دارد و تا پایان هفته آینده این فاز مشخص می‌شود که البته نظر ما بر این است که طرح را به سمت حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) پیش بریم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در راستای طرح مذکور درب‌های نمادین در جوار مسجد شهدا و سه راه احمدی جهت ایجاد پیاده‌رو ساخته می‌شود که این دو قسمت نیز کف‌سازی می‌شود.

عشایری در پایان با یادآوری اینکه طرح توسعه حرم مطهر در 57 هکتار عملیاتی می‌شود، تأکید کرد: باید یک افق 50 ساله برای این طرح در‌نظر گرفت.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید