اخبار

حوزه علمیه باید یک استراتژی برای تکمیل مساجد تعریف کند.(ایلنا.92/02/04)

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت:75 مسجد نیمه کاره در سمنان وجود دارد که نیازمند اعتبارات عمرانی برای تکمیل هستند.

ایلنا - سمنان: نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در دیدار با رئیس حوزه علمیه خواهران استان سمنان افزود: حوزه علمیه باید یک استراتژی در ساخت و ساز و تکمیل مساجد نیمه کاره شهر سمنان تعریف کند و آن را در اختیار مسئولین و متولیان امر قرار دهد،این استراتژی باید به گونه ای باشد که مسئولین احساس مسئولیت کنند.

علیرضا خسروی خاطر نشان کرد:حضرت امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، احداث و تکمیل و نگهداری مساجد نیز یک کار فرهنگی است،اگردر فرهنگ مشکل داشته باشیم ضربه ان را بعداَ می خوریم.

رئیس حوزه علمیه خواهران استان سمنان نیز با بیان اینکه 1350 طلبه در حوزه های علمیه خواهران استان سمنان مشغول به تحصیل دوره های حوزوی هستند،افزود: تعداد 400 طلبه خواهر نیز در سالجاری جذب خواهند شد.

حجت الاسلام صابریان افزود:تعداد 10 واحد حوزه علمیه برای خواهران در سطح استان سمنان دایر است. وی همچنین خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بودجه های حوزه علمیه در مجلس شد و افزود: باید یک بودجه مناسبی برای تاسیس مرکز آموزش عالی حوزوی در نظر گرفته شود.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۰۰
خبرگزاری ایلنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید