اخبار

حضور 16 هزار و 800 طلبه در طرح مطالعاتی شهید مطهری.(رسا.92/02/07)

خرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه با بیان این‌که 16 هزار و هشتصد نفر در 132 مدرسه علمیه سراسر کشور در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری شرکت کرده‌اند، گفت: بالغ بر 140 هزار کتاب نیز از آثار شهید مطهری مطالعه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس رضوانی نسب عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید مطهری با آیت‌الله حسینی بوشهری، گفت: یکی از برنامه‌های این ستاد دیدار با علما و بزرگان حوزه علمیه برای بهتر پیش بردن امور مربوط به این ستاد است.

 

وی با اشاره به مراسم بزرگداشت شهید مطهری که سال گذشته و برای نخستین بار در مسجد اعظم قم برگزار شد، ابراز کرد: امسال نیز برای دومین سال متمادی این مراسم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نسب بیان داشت: مجموعه‌ها و نهادهای حوزوی برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی را برای بزرگداشت شهید مطهری برگزار می‌کنند.

 

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه  برگزاری نمایشگاه کتاب، اعزام مبلغ به سراسر کشور و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را از دیگر برنامه‌های این ستاد در هفته گرامیداشت مقام معلم و ایام ولادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام رضوانی نسب با اشاره به برگزاری طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری در مدارس علمیه سراسر کشور، گفت: آیت‌الله حسینی بوشهری قبل از سال 80 برنامه طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری را مطرح کردند.

 

وی با بیان این‌که 16 هزار و هشتصد نفر در صد و سی و دو مدرسه علمیه سراسر کشور در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری شرکت کرده‌اند، ابراز کرد: بالغ بر 140 هزار کتاب نیز از آثار شهید مطهری مطالعه شده است./927/پ202/پ

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۵۴
خبرگزاری رسا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید