اخبار

جانمایی فضای مرکز فرهنگی در مساجد.(ایمنا.92/02/07)

خبرگزاری ایمنا:فرماندار تیران و کرون گفت: متولیان ساخت و ساز مساجد جانمایی فضای مرکز فرهنگی دراین اماکن برای فعالیت های فرهنگی، هنری ورزشی انجام دهند.
به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، حسن سلیمی در بازدید از کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) تیران وجود کتابخانه، کلاس آموزشی، دفتر فعالیت فرهنگی و باشگاه ورزشی در مسجد را عامل جذب و حضور جوانان و نوجونان به مسجد و همچنین غنی سازی اوقات فراغت آن ها در محیط سالم و معنوی مهم خواند.
وی افزود: متولیان ساخت و ساز مساجد جانمایی فضای مرکز فرهنگی در این اماکن برای فعالیت های فرهنگی، هنری ورزشی انجام دهند تا گسترده کار فرهنگی مسجد افزایش یابد.
فرماندار تیران و کرون با تاکید بر انجام کار فرهنگی در مساجد، بیان داشت: وجود مراکز فرهنگی در مساجد همانند کانون های فرهنگی هنری در افزایش کارکرد مساجد موثر است.
وی همچنین در خصوص کتابخانه های مساجد نیز گفت: اهدا کتاب توسط مردم به لحاظ اینکه مردم هر منطقه بر اساس فرهنگ منطقه کتابی را خریده اند و این کتاب با فرهنگ عموم مردم همگن است استقبال بیشتری خواهد شد.
سلیمی ادامه داد: ایجاد فضای اهدا کتاب توسط مردم هر منطقه به کتابخانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی مطالعه و استفاده از کتاب های همگن با فرهنگ مردم دارد./30

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۰۰
خبرگزاری ایمنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید