اخبار

فعالان مساجد وارد جناح‌بندی‌های سیاسی نشوند.(دانشجو.92/02/07)

حجت الاسلام صاحبی تاکید کرد: فعالان مساجد باید فضا را برای حضور پرشور مردم در انتخابات، مهیا کنند و در عین حال، خود وارد جناح بندی‌های سیاسی نشوند.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران گفت: برنامه‌ریزی برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مبنای حرکت کانون‌های فرهنگی هنری ‌مساجد قرار می‌گیرد.

 

حجت الاسلام روح الله صاحبی، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران گفت: مقام معظم رهبری هر ساله با توجه به مسائل مهم و یا اولویت‌های کشور، آن سال را به نام‌ها و موضوعاتی مزین می‌کنند تا مسیر و نقشه راه کشور معین شده و همگان در آن مسیر گام بردارند و امسال با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه سیاسی در کنار حماسه اقتصادی توسط ایشان عنوان شد.

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تهران، طرح شعار حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب را تاکیدی بر این موضوع دانست که رویداد مهم امسال، یعنی انتخابات، باید تبدیل به حماسه حضور ملت شود و در ادامه گفت: چنانچه در سیاست حماسه خلق کردیم، در اقتصاد هم موفق خواهیم شد.

 

حجت الاسلام صاحبی تاکید کرد: فعالان مساجد، نیروهای مستعدی هستند که از ویژگی‌های معنوی مانند اخلاص و تقوا برخوردارند و عملکردشان در تمام زمینه‌ها اثر گذار است، به همین دلیل می توانند در ایجاد حماسه سیاسی و ایجاد بستر مناسب برای خلق حماسه اقتصادی نقش موثری داشته باشند.

 

وی مساجد را محور حرکت‌ها و جنبش‌های اسلامی دانست و تاکید کرد: امروزه کانون‌ها و ائمه محترم جماعات به عنوان محور اصلی حلقه فکری و نو اندیشانه، می‌توانند نقش کلیدی در خلق بهتر حماسه سیاسی داشته باشند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تهران، گفت: برنامه‌ریزی برای خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات، مبنای حرکت کانون‌های مساجد قرار می‌گیرد و فعالان مساجد باید فضا را برای حضور پرشور مردم در انتخابات، مهیا کنند و در عین حال، خود وارد جناح بندی‌های سیاسی نشوند.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷
خبرگزاری دانشجو |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید