اخبار

برگزاری جشن میلاد در 110مسجد منتخب.(موج.92/02/07)

خبرگزاری موج - دکتر سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برگزاری جشن میلاد در 110 مسجد منتخب، نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار در میدان امام حسین(ع)، تجلیل از بانوان شاعر آیینی، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری همچنین تجلیل از مادران شهدای هسته‌ای مهمترین عناوین برنامه‌های میلاد حضرت زهرا (س) را به خود اختصاص داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر " سید محمد هادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشریح ویژه برنامه‌های میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، ضمن بیان این مطلب افزود: به مدیریت فرهنگی شهر با رعایت عرف اجرای برنامه‌های مناسبتی طی سال‌های گذشته، ویژه‌برنامه‌های روز زن، روزجهانی کار و روز معلم در دو بخش منطقه ای و شهری با رویکرد محله محور اجرا خواهند شد.
وی گفت: در ایام هفته زن بوستان گفتگو و میدان امام حسین(ع) میزبان نمایشگاه بزرگ دستاوردهای زنان سرپرست خانوار خواهند بود. این همایش به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این قشر در تولید و مدیریت اقتصاد خانواده برگزار می‌شود.
ایازی با اشاره به دیگر برنامه‌های متمرکز شهرداری تهران در این ایام ادامه داد: برگزاری مراسم تجلیل از مادران شهدای شهید و سرداران شهید، همایش شعر بانوی آب و آیینه و تجلیل بانوان شاعر آیینی از دیگر برنامه‌های میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (س) به شمار می رود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: 11 اردیبهشت در یکی از بوستان‌های محوری مناطق مراسم تجلیل از زنان و مادران نویسنده، هنرمند، کارگر و سرپرست خانوار تحت عنوان " مادران آسمانی " برگزار خواهد شد.
ایازی از مشارکت مرکز امور فعالیت‌های دینی با معاونت‌های امور اجتماعی مناطق 22 خبر داد و گفت: برگزاری 110 جشن میلاد تحت عنوان " جشن نور " در مساجد منتخب ماحصل همکاری و مشارکت مناطق 22 و مرکز امور فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در ایام هفته زن است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری 22 جشن منطقه ای خبر داد و گفت: این جشن‌ها به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن به صورت منطقه ای برگزار خواهند شد. همچنین با بهره گیری از ظرفیت‌های جشنواره آیینی، هنری و فرهنگی شمسه نمایشگاه‌عکاسی و خوشنویسی در مناطق برگزار می‌شود.
ایازی عنوان کرد: هریک از خانه‌های 14 گانه سراهای محله موظف به اجرای 7 تا 15 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری منطبق با موضوع فعالیت‌ خود در این ایام شده اند.
وی با اشاره به برنامه‌های محله‌های 374 گانه شهر تهران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) افزود: برپایی ایستگاه‌های هنری، محافل انس با قرآن، مسابقه‌های کتابخوانی، بازدید از مادران سالمند و عیادت از بیماران، برگزاری مراسم زنان و مادران موفق محله، تجلیل از مادران شهید همچنین مادران اقلیت‌های مذهبی ازمهمترین برنامه‌های محله‌ای محسوب می‌شوند.
سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران موظف شده است تا با بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی نسبت به فضاسازی شهر با بهره گیری از روایات و جملات حضرت زهرا(س) اقدام کند.
ایازی با اشاره به برنامه‌دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در رادیو مسافر توسط سازمان پایانه‌ها و پارک سوارها، پخش نماهنگ در تلویزیون‌های شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری، برگزاری خیابان هنر با محوریت مفاهیم توحیدی در بوستان ولایت توسط سازمان فرهنگی و هنری، برگزاری جام عزت در مناطق توسط سازمان ورزش از دیگر فعالیت‌های مجموعه شهرداری تهران در ایام به شمار می‌رود.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۳۷
خبرگزاری موج |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید