اخبار

باید از ظرفیت کانون های مساجد در فصل تابستان استفاده شود.(آریا.92/02/07)

خبرگزاری آریا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر برنامه ریزی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ایام تابستان گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل کانون های فرهنگی هنری مساجد در فصل تابستان استفاده شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا منطقه یزد، بهرام عبدالحسینی همراه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در بازدید از کانون تخصصصی وزش این استان گفت: باید درب های مساجد در فصل تابستان باز شده و از ظرفیت و پتانسیل کانون های فرهنگی هنری مساجد در فصل تابستان استفاده شود.
وی با تاکید بر حضور جوانان و نوجوان در مساجد خاطرنشان کرد: مساجد و کانون های فرهنگی هنری از ظرفیت عظیمی برای جذب جوانان به مسجد و غنی سازی اوقات فراغت برخوردارند.
در این دیدار که اعضای هیات امنا مسجد امام سجاد(ع) در شهرک دانشگاه نیز حضور داشتند محسن رستگاری، مسئول کانون مساجد استان یزد با ارائه گزارشی از برنامه ریزی کانون های فرهنی هنری مساجد برای فصل تابستان و اوقات فراغت جوان و نوجوان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با اجرای برنامه های کم هزینه ولی موثر زمینه جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم کنند.
وی با اشاره به ویژگی های محیط مساجد برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: باید در این زمینه از ظرفیت سایر سازمان ها و  ارگان ها برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت استفاده شود.
محبوبه صفاریان، مدیرمسئول کانون تخصصی ورزش استان یزد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های این کانون گفت: این کانون بیش از 700 عضو دارد که 350 نفراز آنان به صورت دائم و پیوسته به کانون فرهنگی هنری در رفت و آمد هستند.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این کانون گفت: کلاس آموزش خیاطی، گلدوزی،شیرینی پزی و برگزاری سانس های مختلف ورزشی از جمله فعالیت های مختلف این کانون است.
وی برگزاری جلسات تفسیر نهج البلاغه و قرآن به عنوان بخش دیگری از فعالیت های این کانون نام برد و گفت: کتابخانه این کانون پس از عید ساماندهی شده و اکنون پذیرای جوانان و نوجوانان است.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۵۶
خبرگزاری آریا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید