اخبار

از تاسیس کانون فرهنگی در مساجد فعال فارس حمایت می کنیم.(ایرنا.92/02/07)

شیراز- سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت:از تاسیس کانون فرهنگی درمساجد فعال و دارای پایگاه مقاومت بسیج حمایت و برای تحقق این مهم همکاری می کنیم.
به گزارش خبرنگارایرنا رضا باقری ، روز شنبه در نشست هم اندیشی کانون های مساجد و پایگاه های بسیج درشیراز افزود:این امربه هم افزایی اجرای برنامه های مشترک در مناسبت های ملی و مذهبی درمساجد منجر می شود و در جذب نوجوانان و جوانان موثر است.

وی بیان کرد:رهبرمعظم انقلاب برهمکاری بسیج وکانون های مساجد توصیه کرده اند از این رو ما در استان فارس دراین مورد با انعقاد تفاهم نامه ، زمینه تحقق منویات رهبری را با جدیت دنبال می کنیم.

باقری اظهارکرد:سال گذشته در جلسه ای با سپاه فجر فارس از کانون های الگو دعوت شده است تا با مدنظر قرار دادن فرمان رهبری به عنوان الگوی حرکت، به طرح نقطه نظرها و پیشنهادهای خود برای رفع مشکلات و ایجاد هم افزایی و همکاری بین کانون ها و پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد بپردازند.

وی اضافه کرد:نقش مهم مساجد دردوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برهیچکس پوشیده نیست و همگان می دانند که شروع حرکت های انقلابی و شکل گیری فعالیت ها و برنامه ریزی ها همه از بطن مساجد بود و به همین سبب باید تلاش شود تا مساجد به جایگاه واقعی خود برسند.

مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات استان فارس هم دراین نشست گفت:بسیج ماموریت های مختلفی دارد که ماموریت فرهنگی هم در زمره آنها به شمار می آید زیرا حوزه فرهنگ ، حوزه وسیعی است که همه بحث ها را دربر می گیرد.

سرهنگ پاسدارسید حسین حسینی با اشاره به اجرای طرح شجره صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج، افزود:درهمه فعالیت هایی که صورت می گیرد، حفاظت ازانقلاب اسلامی ، کادرسازی و پرورش نیروهای متعهد برای دفاع از انقلاب به عنوان فعالیت اصلی درنظر گرفته می شود.

وی ادامه داد:درتدوین تفاهم نامه همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج باید نحوه هم افزایی و همکاری و چگونگی جذاب سازی محیط مسجد برای جذب نوجوانان و جوانان مد نظر قرار گیرد.ک/2
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۰۴
خبرگزاری ایرنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید