اخبار

اوقات فراغت فرصت ارتقای عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.(موج.92/02/07)

خبرگزاری موج - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان تلاش برای جذب جوانان به مساجد را از مهم ترین رویکردهای کانون های فرهنگی و هنری در اوقات فراغت اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری موج از خرم آباد ، حجت الاسلام "سید علی موسوی"، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان ، در نخستین جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان گفت: اوقات فراغت فرصت ارتقای اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد است.
وی افزود: تلاش برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به کانون های فرهنگی و هنری مساجد از رویکردهای اصلی برنامه های اوقات فراغت این نهاد است.
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: تلاش برای ارتقای اقامه نماز و معرفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به جامعه از دیگر رویکردهای برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان است.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش برنامه های ورزشی در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد خاطرنشان کرد: ورزش از راه های موثر برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اظهار کرد: برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در طول اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر گزار می شود.
وی اضافه کرد: بحث اصول دین و دوره های آموزشی قرآنی امسال نیز از اولویت های طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان است
حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: امسال برای موفقیت بیشتر در طرح ها و برنامه ها از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری تخصصی در استان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۰۴
خبرگزاری موج |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید