اخبار

تلاش یک جوان سلفی برای بریدن سر امام جماعت مسجد!(شبکه خبر.92/02/08)

از آنجایی که چنین حادثه ای برای اولین بار اتفاق می افتد می تواند تاکیدی باشد بر اینکه وهابیت و سلفیت چه تهدید بزرگی بر عقاید اسلام و مفاهیم حقیقی اسلام ناب محمدی به شمار می آیند.

تلاش یک جوان سلفی برای بریدن سر یک امام جماعت مسجدی در مراکش ناکام ماند.

به گزارش سرویس وبگردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از سایت مسلمانان جهان، سه شنبه شب گذشته یک جوان سلفی قصد داشت امام جماعت مسجد الاحباس واقع در شهر الرباط "مراکش" را ذبح کند اما با دخالت سریع نمازگزاران تلاش های این سلفی برای انجام این جنایت شوم ناکام ماند.

روزنامه شتوکه مراکش در چاپ هفتگی اش نوشت که متهم توسط نمازگزاران محاصره شد و مردم پلیس را خبر کرده و ماجرا را برای آنان تعریف کردند و پلیس نیز او را بازداشت کرد. تاکنون خبری در مورد اینکه چرا این جوان سلفی قصد داشت امام جماعت مسجد را ذبح کند منتشر نشده است.

همچنین این روزنامه اضافه می کند که متهم 30 سال سن دارد و به طور منظم برای ادای نماز در این مسجد حضور می یافت و روز سه شنبه نیز مطابق هر روز به مسجد می رود، اما اینبار چاقویی به همراه خود می برد و در یک لحظه همه را غافلگیر کرده و به سمت امام جماعت حمله می کند.

از آنجایی که چنین حادثه ای برای اولین بار اتفاق می افتد، می تواند تاکیدی باشد، بر اینکه وهابیت و سلفیت چه تهدید بزرگی بر عقاید اسلام و مفاهیم حقیقی اسلام ناب محمدی به شمار می آیند. اسلامی که سرشار از ارزش های معنوی و اخلاقی است، ارزش هایی که با تفکر وهابیت و سلفیت هیچ گونه وجه تشابهی ندارد.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۱۹
شبکه خبر |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید