اخبار

رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسین صفری تبار، جانباز شیمیایی 8 سال دفاع مقدس و امام جماعت مسجد سید الشهدا پس از سال ها تلاش و مجاهدت و خدمت به اسلام و قرآن

رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسین صفری تبار، جانباز شیمیایی 8 سال دفاع مقدس و امام جماعت مسجد سید الشهدا پس از سال ها تلاش و مجاهدت و خدمت به اسلام و قرآن
برای دفاع از ناموس و شرف کشورش بیش از هفت سال در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در عملیات‌های مختلف حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین صفری تبار امام جمعه موقت اسلامشهر که روز گذشته در دستان مردم این شهرستان تشییع شد حضوری موفق در جبهه‌ها داشت و توانست با دیگر همرزمان شجاعش در برابر دشمن ایستادگی کند.

وی برای دفاع از کشور و خاک این سرزمین به جبهه‌ها رفته و مدت‌ها دوری از خانواده را تحمل کرد اما ذلت و خواری را نپذیرفت و با در دست گرفتن سلاح در عملیات‌های مختلف شرکت کرد.

حجت الاسلام حسین صفری تبار یکی از یادگاران دفاع مقدس بیش از 15 سال امام جمعه موقت اسلامشهر بوده است.

وی همچنین قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج کشور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یکم ثارالله،‌ نماینده  ولی فقیه در لشکر 27 محمدرسول الله،‌ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد مشترک سپاه پاسداران، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و مسئول رزمندگان اسلامشهر بوده است. 

آخرین مسئولیت کشوری وی، ‌مسئول نظارت شرعی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

مرحوم حسین صفری تبار در عملیات والفجر هشت دچار عارضه شیمایی شد و بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج بر اثر این عارضه جان خود را از دست داد.

در این راستا فردا مراسم سوم ایشان از ساعت 14 الی 18 در مسجد امام حسین (ع)  اسلامشهر واقع در خیابان تختی برگزار می‌شود.

فردا نیز مراسم دیگری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهدای تهران واقع در میدان انقلاب به منظور بزرگداشت ایشان برگزار خواهد شد.

مراسم هفتم ایشان نیز روز پنجشنبه از ساعت 14 الی 16 در صحن مقدس امامزاده عقیل در اسلامشهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.


 

 پیام نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به مناسبت رحلت امام‌جمعه موقت اسلامشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت عالم مجاهد و ربانی حجت‌الاسلام صفری‌تبار، مدیرمسئول دارالقران شهرداری اسلامشهر پیامی صادر کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت عالم مجاهد و ربانی حجت‌الاسلام صفری‌تبار، مدیرمسئول دارالقران شهرداری اسلامشهر پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

با کمال تأسف خبر رحلت روحانی با فضیلت مرحوم شیخ حسین صفری‌تبار را دریافت نمودم. ایشان روحانی دلسوز، متعهد و با سابقه درخشان انقلابی و ولایتمداری که برای پیشرفت انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بوده است.

اینجانب مصیبت وارده را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(ع) و نائب برحقشان رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی، بیت معظم، همسر و فرزندان داغدارش و همه دوستداران و ارادتمندانشان تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند سبحان خواستارم ایشان را با انبیاء و اولیاء الهی همراه با یاران شهیدش محشور بفرماید.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمیم علی سعیدی


لینکهای مرتبط

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام صفری تبار برگزار شد.

گزارش تصویری/مراسم تدفین جانباز سرافراز 8 سال دفاع مقدس حجت الاسلام حسین صفری تبار


۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۱۸
خبرگزاری فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید