اخبار

313 کارگر نمونه در مساجد اصفهان تقدیر می‌شوند.(فارس.92/02/08)

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: از 313 کارگر نمونه نمازگزار در مساجد اصفهان و نیز 160 پایگاه بسیج به مناسبت هفته کارگر تقدیر می‌شود.

مرتضی عمومهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه هفته کارگر از پنجم لغایت یازده اردیبهشت ماه است، اظهار کرد: روز کارگر بر مبنای استکبار ستیزی و نیز برای مخالفت با جنایات آمریکا علیه کارگران تدارک دیده شده است که در کشور ما هم در این هفته برنامه‌های مختلفی در نظر قرار گرفته  است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: ما مبنای اعتقادی قوی‌تری داریم که در کنار ارزش‌های کار و ارزش‌های مادی، صداقت، فرهنگ کار، تلاش و نان حلال خوردن هم در نظر گرفته می‌شود، چنانکه پیامبر دست کارگر را بوسه زدند و این یک ارزش است.

وی با بیان اینکه کار و تلاش منجر به خودکفایی در مقابل دشمنان می‌شود، تاکید کرد: هر تلاشی که در جامعه به ثمر می‌رسد در نهایت توسط عمل یدی کارگر عملی می‌شود.

عمومهدی با اشاره به برخی از ویژه برنامه‌های این هفته گفت: روز نهم اردیبهشت شهادت حاج عبدالحسین برونسی نماد شهدای کارگر است که این روز به پاس زحمات کارگران و رشادت‌های این شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه 64 نخبه کارگری در زمینه اختراعات در کشور مشغول به فعالیت هستند، افزود: چهارم اردیبهشت در اصفهان جشنواره اختراعات و ابتکارات برگزار و از کارگران نمونه تقدیر شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) همچنین به میثاق با شهدا و حضور کارگران به نماز جمعه سراسر استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بیانیه‌ای در این روز از سوی کارگران با محوریت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرائت شد.

وی با بیان اینکه 120 نفر از کارگران از استان اصفهان روز گذشته به دیدار رهبری رفتند، افزود: 200 نفر از کارگران در نشست‌های روشنگری نیز حضور یافتند.

عمومهدی از تقدیر کارگران نمونه در مساجد و 160 پایگاه‌ بسیج خبر داد و گفت: در برنامه‌های جدید امسال 313 کارگر نمونه نمازگزار در محلات تجلیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: در روز هشتم اردیبهشت ماه نیز همایشی در ناحیه مقاومت امام رضا(ع) با حضور 2 هزار نفر از کارگران بسیجی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) به تشکیل هشت گروه تخصصی صالحین اشاره کرد و ادامه داد: هدف ما این است که علاوه بر کار فرهنگ عمومی در سطح کارخانجات و شرکت‌ها به ارتقاء صنعت و اقتصاد کمک شود.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۳۰
خبرگزاری فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید