اخبار

ثبت نام 700 مسجد استان مرکزی در پورتال ملی مساجد کشور.(ایکنا.92/02/09)

گروه اجتماعی: در سال گذشته تعداد 700 مسجد استان مرکزی در پورتال ملی مساجد کشور ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، نمایندگی تبلیغات اسلامی، وحید ضرغامی، کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، هشتم اردیبهشت‌ماه با اشاره به اینکه ثبت مساجد در پورتال ملی یکی از ضروریات است، گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مهم و فرهنگی در مسیر ارتقای شاخص‌ های حوزه مساجد بحث ساماندهی و ایجاد فضای سایبری است.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان با دستورالعمل اجرایی و شیوه نامه‌های گروه توسعه مساجد و رعایت چهارچوب ابلاغی و ارائه رمز عبور و نام کاربری به هریک از معرفی شدگان مساجد اقدام به ثبت نام مساجد در این سامانه را در سال گذشته با موفقیت چشمگیری آغاز کرد.

ضرغامی اظهار کرد: مساجد بسیاری از برنامه‌های قرار داده شده در این پورتال استفاده های لازم را بردند و توانستند با انجام این فعالیت مساجد خود را در مسیر رقابت و پویایی با سایر مساجد دیگر در سطح کشور قرار دهند؛ چراکه این سامانه با فضاهای مجازی بسیار ارزشمند راهی جدید را در مسیر مساجدی قرار داده که تاکنون به شیوه‌های سنتی اداره می‌شده است.

وی ادامه داد: سعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بر این است که در سال‌جاری تعداد بیشتری از مساجد به این سامانه ورود پیدا کرده و برنامه‌های فرهنگی دینی خود را با تعامل دو سویه با سایرین در اختیار آنان قرار دهند.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله مزایای پورتال مساجد برگزاری مسابقات فرهنگی جشنواره‌ها و حس رقابت در فضایی بسیار سالم و ارزشمند است.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۷
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید