اخبار

مرمت چهار مسجد منطقه هرسین توسط دانشجویان دانشگاه آزاد.(دانشجو.92/02/09)

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز نوروز امسال با حضور در منطقه هرسین کرمانشاه چهار مسجد نیمه تمام روستا را مرمت و بازسازی کردند.

ساسان سپیدست،‌ مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  اسلامی واحد تهران مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، کمبود بودجه یکی از مشکلات اصلی جهادگران نوروزی عنوان کرد و گفت:‌ امسال به دلیل نبود بودجه مناسب و گران شدن قیمت مصالح نتوانیم بسیاری از برنامه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی را به اجرا درآوریم.

 

وی با اشاره به بازسازی چهار مسجد در چهار روستای منطقه هرسین گفت:‌ دانشجویان کار بازسازی این مساجد را به طور کامل انجام دادند اما متاسفانه به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم برنامه بازسازی و مرمت مدارس منطقه را به اجرا درآوریم.

 

مسئول گروه جهادی ثارالله همچنین گفت: قرار بود مصالح لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی از طرف استانداری کرمانشاه به دست دانشجویان برسد که متاسفانه این مسئله محقق نشد.

 

سپیدست از حضور 80 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه جهادی خبر داد و افزود:‌ یک گروه 12 نفری از دانشجویان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزش احکام و مسائل دینی مورد نیاز مردم متمرکز شده بودند.

 

وی با اشاره به محرومیت فرهنگی منطقه هرسین کرمانشاه گفت:‌ متاسفانه جوانان و نوجوانان روستاهای منطقه برنامه خاصی برای تحصیل و اشتغال خودشان نداشتند؛ به طوری که برخی رشته‌های مدارس هنرستان و کاردانش منطقه به دلیل عدم استقبال جوانان تعطیل شده بود.

 

مسئول گروه جهادی ثارالله در پایان تاکید کرد: برنامه اصلی این گروه جهادی اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی و برنامه‌های عمرانی در منطقه سرفیروزآباد کرمانشاه بود که به دلیل عدم تخصیص بودجه نتوانستیم این برنامه‌ها را به اجرا در آوریم.

 

لازم به ذکر است، گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز از سال 85 کار خود را به عنوان گروه جهادی ثارالله شروع کرد و تاکنون برنامه‌های جهادی خود را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، ایذه،‌ ایلام، سوسنگرد، کردستان و سنندج به اجرا در آورده است.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۷
خبرگزاری دانشجو |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید