اخبار

بهره گیری از ظرفیت های مساجد در ترویج فرهنگ کتاب خوانی.(رسا.92/02/09)

خبرگزاری رسا ـ حجازی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های مساجد و مدارس جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی تصریح کرد: تقویم مناسبتی جهت برگزاری مسابقات کتاب خوانی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، ظهرامروز در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان خوزستان با اشاره به اهمیت نشر در حوزه کتاب در استان خوزستان خاطر نشان کرد: زمینه ای باید برای نشر کتاب فراهم شود و اداره ارشاد خوزستان نیز باید به این مهم توجه ویژه کند.

استاندار خوزستان بر ادامه ارتقا آموزش های لازم ویژه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی استان تأکید کرد.

حجازی بر بازبینی و افزایش روش های اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: باید فضای کتاب خوانی مجازی گسترش و ظرفیت های جدید در این زمینه پیدا شود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های مساجد و مدارس در ترویج فرهنگ کتاب خوانی تصریح کرد: تقویم مناسبتی جهت برگزاری مسابقات کتاب خوانی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان ایجاد شود.

استاندار خوزستان با بیان این همواره باید به مناطق محروم توجه شود، خاطر نشان کرد: باید هزینه ها را به گونه ای مدیریت کرد تا ساکنان مناطق محروم جهت عضویت نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشند.

عالی ترین مقام دولت در استان خوزستان تصریح کرد: برپایی کاروان صبا حرکت ارزنده ای بود که سبب جذب مردم به فرهنگ کتاب خوانی در شهرستان ها شد.

وی با بیان این که مراکزی جهت اهدای کتاب از سوی مردم به کتاب خانه ها قرار داده شود، اظهار داشت: افزون بر مکان، باید زمان هایی برای این مسأله مشخص شود.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: مسأله نهضت مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتاب خوانی مهم ترین اولویت کاری رسانه ها باشد./9464/پ202/غ

۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۷
خبرگزاری رسا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید