اخبار

تحقیقات پلیس آمریکا برای تخریب مسجدی در آمریکا.(شبکه خبر.92/02/10)

دفتر تحقیقات پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی) تحقیقاتی را در زمینه شناسایی عاملان تخریب یکی از مساجد شهر اوکلاهامای آمریکا آغاز کرده است؛ عاملان این کار پس از نوشتن عبارت های توهین آمیز و فحش بر روی دیوار این مسجد، اقدام به تخریب آن کردند.

پلیس فدرال آمریکا، تحقیقات خود را درباره تخریب یک مسجد در ایالت اوکلاهاما آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روزنامه آمریکایی دفتر تحقیقات پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی)  تحقیقاتی را در زمینه شناسایی عاملان تخریب یکی از مساجد شهر اوکلاهامای آمریکا آغاز کرده است؛ عاملان این کار پس از نوشتن عبارت های توهین آمیز و فحش  بر روی دیوار این مسجد، اقدام به تخریب آن کردند.

 بر اساس آنچه که در روزنامه آمریکایی (ذی اوکلاهامان ) آمده است : تخریب کنندگان مسجد علاده بر نوشتن عبارت های توهین آمیز از جمله (شیطان) بر روی دیوار این مسجد،‌ نقاشی های توهین آمیز را نیز بر دیوار بزرگ آن کشیدند.

بر پایه این گزارش، روزنامه آمریکایی یادآور شد: حسن احمد امام جماعت مسجد به این مساله واقف شد وآن را به اطلاع مسئولان رساند که در این زمینه دفتر پلیس فدرال «اف بی آی» تحقیقاتی را آغاز کرده و این احتمال را وارد دانسته که ممکن است.این اقدام یک جنایت شرم‌آورانه در چارچوب  اهانت به اسلام و مقدسات آن به شمار رود.

( ریک راتنز ) سخنگوی پلیس فدرال آمریکا، در سخنانی گفت: پس از این‌که در جریان این اقدام قرار گرفتیم تحقیقات خود را آغاز کردیم تا عاملان آن را شناسایی کنیم و در صورت امکان این اقدام را «جنایتی شرم آورانه و توهین آمیز» به شمار آوریم .

در پایان این گزارش آمده است: هنوز مشخص نشده است که این موضوع در پاسخ به انفجارهای اخیر بوستون بوده یا خیر؛ چرا که مظنونان این انفجارها جوهر وتیمور تسارنایف، دو چچنی مسلمان بودند.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۰
شبکه خبر |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید