اخبار

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک شهید محلاتی معرفی شد.(ایکنا.92/02/10)

گروه خبرنگاران افتخاری / مصطفی احمدیان: هشتم اردیبهشت‌ماه طی مراسمی با حضور نماینده ولی ‌فقیه در سپاه و جمعی از روحانیون، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، بسیجیان و نمازگزاران مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک شهید محلاتی، حجت‌الاسلام علیزاده به ‌عنوان امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر(عج) در شهرک شهید محلاتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، عضو شورای مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور و نماینده ولی‌فقیه در سپاه طی حکمی، حجت‌الاسلام علیزاده را به ‌عنوان امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر(عج) در شهرک شهید محلاتی معرفی کرد.

وی طی سخنانی با تبریک ایام فرخنده ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار امیدواری کرد: انشاءالله مسئولان و دست‌اندرکاران مسجد با تعهد و احساس مسئولیت خود، زمینه فعالیت‌ها را با حضور معنوی این خطیب فاضل، پژوهشگر برجسته و روضه خوان مصائب اهل بیت(ع) فراهم کنند تا بیش از گذشته شاهد تعمیق معنویت، بصیرت دینی وسیاسی مؤمنین باشیم و موفقیت‌های این مسجد به عنوان پایگاه اسوه، درخشنده و اثرگذار ادامه یابد.

در ادامه مراسم حکم انتصاب حجت‌الاسلام «ابوالقاسم علیزاده» به امامت جماعت مسجد ولیعصر(عج) توسط حجت‌الاسلام مرادی، مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرائت شد.

در بخشی از حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه آمده است: نظر به اهمیت و فضیلت برگزاری نماز جماعت در مساجد و با توجه به مراتب تقوی، فضل و دانش شما، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) در شهرک شهید محلاتی(ره) منصوب می‌کنم.

در این مراسم که حجج‌ اسلام مرادی، مجیدی، افشاری، خان‌بیگی، الماسی و هیئت‌امنا و نمازگزاران مسجد حضرت ولیعصر(عج) حضور داشتند، حجت‌الاسلام علیزاده نیز طی سخنان کوتاهی با اشاره به دو رکن مهم جماعت و امام در مسجد گفت: رونق هر مسجدی به حضور پرشور و منسجم جماعت بستگی دارد و این باید دغدغه همه باشد. امام جماعت هم رکن دیگر مسجد است که آن هم با جماعت معنی پیدا می‌کند.

وی افزود: امید است با حضور، هم‌فکری، مشورت و تشریک مساعی شما مؤمنین و نمازگزاران فرهیخته و میدان‌داری جوان‌های عزیز، بتوانیم انتظارات و خواسته‌های نماینده محترم ولی فقیه در سپاه را از یک مسجد فعال و نمونه محقق و برآورده کنیم.

حجت‌الاسلام خان‌بیگی، امام جماعت موقت نیز با ابراز خوشحالی از معرفی امام جماعت جدید مسجد توسط نماینده محترم ولی فقیه در سپاه گفت: این انتصاب شایسته و معرفی حجت‌الاسلام علیزاده با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، از الطاف الهی بر این مسجد و شهرک است که امیدواریم بیش از گذشته توفیق خدمت و فعالیت در مسجد را داشته باشیم.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۱۶
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید