اخبار

طرح "هر هفته یک مسجد" در اردکان برگزار می شود.(مهر.92/02/11)

اردکان - خبرگزاری مهر: یکی از آموزشگاه های اردکان، پنج طرح قرآنی و مذهبی را به صورت هفتگی برگزار می کند که طرح "هر هفته یک مسجد" یکی از آن هاست.

مدیر دبیرستان سیدالشهدای اردکان در این باره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانش آموزان دبیرستان شاهد اردکان در چندسال اخیر در کنکور سراسری رتبه های خوبی کسب کرده اند و در حال حاضر در بهترین مراکز آموزش عالی استان و کشور در حال تحصیل هستند و علاوه بر آن، این آموزشگاه یکی از بهترین آموزشگاه های دولتی آموزش و پرورش شهرستان اردکان به شمار می رود.

محمد اشرفیان درباره علت موفقیت دانش آموزان این دبیرستان گفت: برنامه ما این است که تحصیل در کنار تهذیب نفس و تقویت بنیه مذهبی دانش آموزان باعث رشد و شکوفایی بیشتر دانش آموزان می شود.

وی اضافه کرد: این آموزشگاه در طول هفته به صورت مداوم و پیوسته پنج طرح قرآنی و مذهبی را اجرا می کند که طرح هر هفته یک مسجد یکی از این طرح هاست که
با استقبال دانش آموزان نیز مواجه شده است.

اشرفیان درباره طرح های قرآتی و مذهبی اجرا شده در این آموزشگاه گفت: در دبیرستان شاهد اردکان پنج طرح قرآنی به صورت هفتگی برگزار می شود که طرح مشاور مذهبی، ضیافت نور، صبحگاه قرآتی و طرح قرائت قرآن از جمله این برنامه هاست.

وی هدف از اجرای طرح هرهفته یک مسجد را آشنایی دانش آموزان با مساجد و مناسک و مراسم مذهبی و حضور فعالانه محصلان در نمازجماعت عنوان کرد.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۰
خبرگزاری مهر |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید