اخبار

مجتمع «محراب» ویژه آموزش ائمه جماعات استان تهران افتتاح می‌شود.(ایکنا.92/02/10)

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد از افتتاح مجتمع فرهنگی ـ آموزشی محراب با حضور رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

محمد زنگویی، مدیر روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از افتتاح مجتمع فرهنگی ـ آموزشی محراب ویژه برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی، مهارتی، کاربردی ائمه جماعات استان تهران خبر داد و گفت: ساعت هشت تا 9 فردا چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه این مجتمع فرهنگی افتتاح می‌شود.

وی از حضور آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و علمای شوراهای نواحی که متشکل از روحانیان شاخص هر منطقه هستند، در این مراسم خبر داد.

زنگویی با اشاره به اینکه قبلاً آموزش ائمه جماعات در شهر قم برگزار می‌شد و به دلیل فاصله مکانی و زمان‌بر بودن مشکلاتی برای حضور ائمه جماعات وجود داشت، گفت: با تأسیس این مجتمع آموزش ائمه جماعات به شهر تهران منتقل می‌شود.

وی به زیربنای پنج‌ هزار و 500 متر مربعی این محل اشاره و اعلام کرد: امکان آموزش بیش از 300 ائمه جماعات در این مرکز وجود دارد.

مدیر روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد از احتمال تغییر و افزایش دوره‌های آموزشی ویژه ائمه جماعات خبر داد و گفت: به تناسب مسائل و دانش روز لازم است که ائمه جماعات با جدید‌ترین مباحث و مسائل جامعه آشنا شوند تا بتوانند در مساجد پاسخ‌گوی مسائل روز باشند.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۲
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید