اخبار

تبیین شخصیت حضرت فاطمه(س) در مساجد استان مرکزی.(ایکنا.92/02/11)

گروه اجتماعی: تبیین شخصیت حضرت فاطمه(س)‌ و سیره و منش زندگی این بانوی بزرگ به دختران جوان از اهداف برگزاری جشن‌های کانون‌های مساجد استان مرکزی است.

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، ‌مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد مسعود فاطمه زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام مادر و زن، گفت:‌ همزمان با سالروز میلاد یگانه دخت نبی مکرم اسلام مراسم جشن ویژه این بانوی بزرگ در مساجد به همت کانون‌ها برگزار شد.

وی در ادامه از برگزاری اولین جشنواره نقاشی با عنوان یاس بهشتی خبر داد و افزود: ‌این جشنواره به همت کانون اصحاب‌المهدی مسجد امام علی(ع) اراک با موضوعات حضرت زهرا(س)،‌ نماز،‌ حجاب و احترام به والدین برگزار و به 12نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: مراسم سخنرانی،‌ اهدای جوایز به اسامی نام‌های فاطمه و زهرا،‌ تقدیر از مادران و همسران شهدای هر منطقه،‌ تقدیر از مادرانی که فرزندشان در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف رتبه برتر را کسب کردند از دیگر برنامه‌‌های مراسم جشن روز مادر است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی در پایان، خاطرنشان کرد: تبیین شخصیت حضرت زهرای مرضیه(س)‌ بین نوجوانان و جوانان و به ویژه شناساندن سیره و منش زندگی این بانوی بزرگ به دختران جوان از اهداف برگزاری این مراسم جشن است.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۰
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید