اخبار

مسجد روستای مازه رشته کوهرنگ افتتاح می‎شود.(فارس.92/02/14)

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مسجد روستای مازه رشته از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ افتتاح می‎شود.

حسینعلی شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر کشور اعم از مسئولان و مردم پیش از وقوع هر بلای طبیعی و غیر طبیعی بازسازی کشور و به حداقل رساندن سختی‌ها و مشقت‌های بلایا برای مردم است.

وی افزود: استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت، به کارگیری همه جوانان دانشجو و دانش‌آموز از مقطع دبیرستان تا پیش دانشگاهی جامعه از اهداف تأسیس بسیج سازندگی کشور در سال 79 به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

شریفی ادامه داد: شور و نشاط ویژگی خاص و منحصر به فرد موجود در جوانان است که اقتضای سنی این دوران است که باعث شده تا جوانان به عنوان سرمایه هر کشور محسوب شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف کلی بسیج سازندگی، افزود: تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های کار و تلاش، کمک به دولت در توسعه سازی معنوی و مادی کشور به‎ویژه طرح‌های ملی، اشاعه فرهنگ کار و تلاش، ایجاد عرصه‌های جدید جذب جوانان در بسیج از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: کمک به محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها، کمک به حفظ و انسجام بسیجیان، افزایش توان فنی و تجربی بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای تشکیل و یادگیری فعالیت‌های گروهی، کمک به رفع مشکلات بیکاری جوانان اعم از دائم یا موقت، کاهش هزینه‌های دولت با استفاده از طرح بسیج سازندگی از دیگر اهداف این طرح محسوب می‎شود.

شریفی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در این استان، گفت: افتتاح مسجد روستای مازه رشته از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، افتتاح خانه عالم دهنو میلاس از توابع شهرستان لردگان، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با حضور فرماندهان حوزه‌ها و مسئولین بسیج سازندگی از مهم‌ترین برنامه‌ها به مناسبت هفته بسیج سازندگی است.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی خانه عالم در شهر بن، برگزاری همایش سرگروه‌های جهادی در ناحیه فارسان، کلنگ‌زنی خانه عالم روستای گندمکار از توابع شهرستان اردل، برگزاری برنامه شکوه هجرت در ناحیه دانشجویی، دیدار گروه‌های جهادی با ائمه جمعه استان، برگزاری مراسم تقدیر از روسای ادارات همکار در سال 91 و مجریان طرح‌های بسیج سازندگی در بروجن از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی است.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۴۶
خبرگزاری فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید