اخبار

رونمایی از مرمت مسجد جامع اصفهان توسط رئیس جمهور.(مهر.92/02/15)

سازمان میراث فرهنگی قصد دارد در همایشی دیگر از رئیس جمهور دعوت کرده و از مرمت 600 مسجد از جمله مسجد جامع اصفهان با ویدئو کنفرانس رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه در همایشی از هفت پروژه مرمتی مساجد جامع از میان 600 پروژه مرمتی به صورت نمادین رونمایی می کند.

این مساجد عبارتند از مرمت مسجد جامع اصفهان که برای آن ده هزار میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد، مرمت مسجد جامع ساری مازندران با 700 میلیون تومان، مرمت مسجد جامع همدان با 600 میلیون تومان، مرمت مسجد جامع یزد با 650 میلیون تومان، مرمت مسجد النبی قزوین با 880 میلیون تومان، مرمت مسجد جامع قزوینی ها در تبریز با 500 میلیون تومان و مرمت مسجد جامع شیخ احمد جام در تربت جام با 790 میلیون تومان.

برای مرمت 600 مسجد جامع و اماکن مذهبی که سال گذشته در کشور انجام شد رقم 30 میلیارد تومان به استان‌ها اختصاص یافته بود. همچنین این مراسم  همزمان در تهران به صورت ویدئو کنفرانس در چند استان دیگر هم برگزار می‌شود.

پیش از این نیز، رئیس جمهور در همایش استقبال از بهار، همایش تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفر در استادیوم صد هزار نفری آزادی نیز حضور پیدا کرده بود که با حاشیه های سیاسی همراه بود.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۲۷
خبرگزاری مهر |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید