اخبار

ارائه آموزش‌های مهارتی در 64 مسجد دشتستان.(فارس.92/02/15)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از ارائه آموزش‌های مهارتی در 64 مسجد دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دشتستان اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دشتستان از پویاترین و فعال‌ترین کانون‌های مساجد کشور هستند و در بیشتر مناسبت‌ها حضوری مناسب دارند.

وی افزود: تجهیز کانون‌ها و افزایش امکانات آنها از اولویت‌های این اداره است و در سال جاری شاهد انجام این مهم در سطح شهرستان هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: توانمندسازی اعضای کانون‌ها و ارائه آموزش‌های لازم برای آنها در دستور کار این اداره قرار دارد و برای تحقق این موضوع نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

باقری از امضاء تفاهم‌نامه همکاری اداره فنی حرفه‌ای دشتستان و دبیرخانه کانون‌های مساجد خبر داد و تصریح کرد: این تفاهم‌نامه همکاری با هدف ساماندهی و ایجاد بسترهای آموزشی ویژه اعضا کانون‌های فرهنگی مساجد با اداره فنی حرفه‌ای شهرستان امضاء شده است.

وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه به منظور هماهنگی و تداوم در راستای روند آموزشی در قالب فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: محوریت تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فنی حرفه‌ای بر اساس ایجاد زمینه‌های خود باوری و خودپویایی در میان نسل نوجوان و جوان است.

باقری یادآور شد: در این تفاهم‌نامه معین شد که دوره‌های آموزشی به صورت کوتاه مدت و در طی 2 ساعت با  چندین عنوان کلاس آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: به کسانیکه در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند و با امتحان ادواری گواهینامه فنی و حرفه‌ای تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از ارائه آموزش‌های مهارتی در 64 مسجد دشتستان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به تدریج در 64 کانون فرهنگی و هنری مساجد دشتستان برگزار می‌شود که امیدوار هستیم به نتایج مطلوب برسیم.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۴۰
خبرگزاری فارس |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید