اخبار

مجمع خیّرین مسجد و بقعه‌ساز در مازندران تشکیل می‌شود.(ایکنا.92/02/15)

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تشکیل مجمع خیرین مسجد و بقعه ساز در این استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد 148 پروژه در بخش بقاع متبرکه و امامزادگان به مساحت قریب به 46 هزار مترمربع در استان مازندران در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل ‌اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، گفت: تعداد 148 پروژه در بخش بقاع متبرکه و امامزادگان به مساحت قریب به 46 هزار مترمربع در استان مازندران در حال اجرا است.

وی افزود: برای ساخت و ساز این پروژه‌ها تاکنون 450 میلیارد ریال هزینه شده و به صورت روزانه کلیه این پروژه‌ها توسط سه مهندس عمران دفتر فنی این اداره‌کل در حال بازدید، کنترل و سرپرستی و نظارت هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: این پروژه‌ها تاکنون به طور میانگین 55درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اجرای این پروژه‌ها در بخش موقوفات، افزود: در حال حاضر پنج پروژه با مساحت 3هزار و 500 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 45 درصد در حال انجام است.

علیزاده تشکیل مجمع خیّرین مسجد و بقعه ساز استان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: برای اجرای کامل این پروژه‌ها نیاز به مساعدت دولت و هم مساعدت خیّرین بزرگوار استان داریم تا بتوانیم این اماکن مذهبی را آن طور که در شأن آنان است به اتمام برسانیم.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۰۱
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید