اخبار

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد در سنندج برپا شد.(ایکنا.92/02/16)

گروه اجتماعی: نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان کانون‌های مساجد استان یکشنبه، 15 اردیبهشت‌ماه در نگارخانه ارشاد شهرستان سنندج برپا شد.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه کردستان، در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد در سنندج گفت: در این نمایشگاه 70 اثر تابلو با موضوعات مختلف در زمینه‌‌های فرهنگی ـ هنری مساجد از 14 تا20 اردیبهشت‌ماه برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌ها، دستاوردها و توانمندی‌های اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برپا شده است.

گلباغی اعلام کرد: این نمایشگاه همچنین با هدف فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و پژوهشی اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و ترغیب و جذب جوانان به کانون‌های برگزار شده است.

وی عنوان کرد: ضروری است با پرپایی این نمایشگاه‌ها مردم را با ظرفیت مساجد آشنا کرد چراکه در صورت اطلاع کامل مردم از این ظرفیت می‌توان فرزندانشان را به سمت کانون‌ها جذب کرد.

وی یادآور شد: مسجد مهم‌ترین پایگاه شعائر دینی و سنگر دائمی تداوم ارزش‌های اسلامی در جامعه است و کانون‌های فرهنگی ـ هنری یکی از گام‌های اساسی و مؤثر در جهت رسیدن به این امر مهم است.

یادآور می‌شود، در سطح استان کردستان 298 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد مشغول فعالیت هستند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۱۷
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید