اخبار

بهره‌برداری از خانه عالم مسجد امام رضا(ع) ورامین.(ایران.92/02/16)

در مراسمی، خانه عالم مسجد امام رضا(ع) باغ صالح شهرستان ورامین به بهره‌برداری رسید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در این مراسم گفت: عالم و روحانی محور حرکت‌های تبلیغی و عقیدتی در مساجد هستند و حضور دایم آنها می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی را برطرف کند.حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: خانه عالم از دیرباز در کشور وجود داشته و به برکت علما و بزرگانی که مسجد می‌ساختند، خانه‌هایی نیز در کنار آنها ساخته می‌شد و عالم مسجد یا امام جماعت در آن سکونت می‌کرد و به تبلیغات اسلامی و تبیین احکام دینی برای مردم می‌پرداخت.
بهره‌برداری از خانه‌های عالم در شهرستان ورامین سبب تقویت پایه‌های فرهنگی و فعالیت‌های دینی مساجد خواهد شد و نقش مساجد در ارتقای فرهنگ دینی جامعه را بیش از پیش نمایان می‌سازد.


واگذاری 3 هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان


وزیر راه و شهرسازی گفت: در نیمه نخست امسال 3 هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل داده می‏شود. وی از طرح‏هایی همچون پل ورودی فاز هشت به فاز 11، روند ساخت پل و رمپ و لوپ‏های پل ورودی فاز 9 به فاز پنج، پل ارتباطی فاز 11 به فاز پنج، پل دسترسی فاز 9 به فاز هشت و روند ساخت تونل ورودی فاز 11 بازدید کرد. وزیر راه و شهرسازی همچنین از مسکن مهر فاز هشت و شمال غرب فاز 9 و همچنین مسکن مهر فاز 11 بازدید کرد. نیکزاد در جریان این بازدید اظهار کرد: در نیمه نخست امسال تعداد 3 هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل داده می‏شود. وی در ادامه بازدید از طرح مسکن مهر پردیس به طرح مسکن مهر ملکی شرکت سرمایه‏گذاری مسکن واقع در فاز 3 رفت و از فاز هشت منطقه دره‏بهشت نیز بازدید کرد.وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هم‏اکنون 80 هزار واحد مسکونی مهر در شهر پردیس در قالب سه طرح مراحل ساخت خود را پشت سر می‏گذارند.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۱۹
ایران |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید