اخبار

طی دو سال گذشته 527 مسجد در مشهد تجهیز شده است.(ایرنا.92/02/16)

مشهد - نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد از تجهیز 527 مسجد طی دو سال گذشته در این شهر خبر داد.
غلامرضا بصیری پور روز یکشنبه در یکصدو شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: سلامت جامعه در گرو پویایی مساجد است و کمک به احیای مساجد اساسی ترین گام در کاهش فساد در جامعه می باشد.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر مشهد سالانه اعتباراتی را برای تجهیز مساجد از محل بودجه فعالیت های فرهنگی تخصیص می دهند.

بصیری پور افزود: در سال گذشته 70 میلیارد ریال برای تجهیز و کمک به مساجد مشهد در نظر گرفته شد که تاکنون 40 میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی گفت: در سال جاری نیز 20 میلیارد ریال برای ساماندهی و تجهیز مساجد مشهد در نظرگرفته شده که با تحقق پرداخت این مبلغ سایر مساجد سطح شهر نیز تجهیز می شوند.

بصیری پور اظهار داشت: دویست و هشت مسجد دیگر مشهد باید بازسازی و تجهیز شوند که با تخصیص به موقع اعتبارات این مهم اجرایی می گردد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر در ادامه به مشکل حاشیه نشینی اشاره و تصریح کرد: توسعه مسکن ارزان قیمت در کاهش حاشیه نشینی موثر است.

بصیری پور با بیان اینکه هم اکنون بیش از 40 هزار واحد مسکونی برای رفع مشکل مسکن در سطح شهر مشهد مورد نیاز است، گفت: تهیه مسکن برای اقشار آسیب پذیر از طریق کمک خیرین و شهرداری امکان پذیر می باشد.

وی تاکید کرد: شورای چهارم شهر مشهد باید رفع مشکل مسکن و کمک به اقشار آسیب پذیر را به طور جدی دنبال کند./2
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۵۲
خبرگزاری ایرنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید