اخبار

نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی مساجد کردستان گشایش یافت.(مهر.92/02/16)

سنندج – خبرگزاری مهر: نمایشگاه توانمندی های اعضای کانون های فرهنگی مساجد با حضور جمعی از مسئولان کانون های مساجد استان در نگارخانه ارشاد شهرستان سنندج گشایش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه و با حضور جمعی از مدیران کانون های فرهنگی و هنر مساجد استان و شماری از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه عرضه توانمندی های اعضای کانون های مساجد کردستان در سنندج گشایش یافت.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 70 اثر تابلو با موضوعات مختلف در زمینه های فرهنگی و هنری مساجد از امروز تا20 اردیبهشت برای بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

کامل گلباغی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه در سنندج یادآور شد: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت ها، دستاوردها و توانمندی‌های اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برپاشده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه همچنین با هدف معرفی فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و پژوهشی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین ترغیب و جذب جوانان به کانون ها برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان افزود: ضروری است باپرپایی این نمایشگاه ها مردم را با ظرفیت مساجد آشنا کرد چرا که در صورت اطلاع کامل مردم از این ظرفیت می توان فرزندانشان را به سمت حضور در کانون‌ها جذب کرد.

وی گفت: مسجد مهم‌ترین پایگاه شعائر دینی و سنگر دائمی تداوم ارزش‌های اسلامی در جامعه است و به همین دلیل کانون‌های فرهنگی هنری یکی از گام‌های اساسی و موثر در جهت رسیدن به این امر مهم است.

گلباغی در پایان با اشاره به ظرفیت های استان کردستان در بخش کانونهای فرهنگی و هنری مساحد اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته هم اکنون در سطح استان کردستان 298 کانون فرهنگی هنری مساجد مشغول فعالیت هستند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۲۷
خبرگزاری مهر |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید