اخبار

برگزاری مراسم اعتکاف در 270 مسجد لرستان.(ایکنا.92/02/17)

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در270 مسجد این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید احمدی، رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلغیات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) شعبه لرستان، از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در270 مسجد این استان خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف امروز یکی از نیازها و راهکارهای اساسی برای اصلاح جامعه است.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف بهترین درمان برای حفظ هویت دینی است، افزود: حفظ ارزش‌های اسلامی و مراسم دینی می‌تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار مفید و موثر باشد.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان تشکیل جلسات ستاد اعتکاف در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه جهت هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی عضو، برگزاری جلسه هماهنگی و توجیه مسئولان امنای مساجد برگزار کننده اعتکاف، را از اهم برنامه‌های انجام شده برای مراسم معنوی اعتکاف عنوان کرد.

حجت‌الاسلام احمدی اعزام مبلغ، مبلغه و مداح در جمع معتکفان جهت بیان احکام و آداب اعتکاف و مباحث اعتقادی و گفتمان‌های دینی اعم از استانی و اعزامی از قم را از دیگر فعالیت‌های این اداره‌کل برشمرد.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۰۷
خبرگزاری ایکنا |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید